Paula Seling

by 10:09 PM 1 coments

Paula Seling-o cantareata de exceptie cu o voce extraordinara,inainte de Eurovision nu am auzit de ea sau de cantecele ei pana la Eurovision cand mia sarit in ochi!Este genul de persoana sensibila cu o frumusete care nu poate fi descrisa in cuvinte.M-am aflat printre norocosii care a avut ocazia sa aiba o conversatie cu ea prin intermediul facebook-ului!Multumim Paula pentru muzica ta si pentru tot ne-ai facut mandrii! :-)

Anonymous

Writer

Eurovision Fan since 2009, student of History and Accounting.

1 coments:

ioneltorac said...

Pacat ca nu ai auzit inainte de Eurovision de Paula Seling, dar este o vorba mai bine mai tarziu decat niciodata. Si eu pot sa ma laud ca am stat pe google talk la 2 conversatii cu Paula si este o persoana minunata iar pe facebook mi-a multumit pentru sustinere :)