Sarbatori Fericite!

by 11:36 AM 0 coments
Dragi prieteni, colegi, profesori, straini vreau sa va urez tuturor Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi. Acum e ocazia perfecta sa aducem putina bunatate in sufletele noastre si sa ajutam pe cei care sunt neputinciosi. Pentru mine Mosul a venit...mi-a adus cel mai frumos dar posibil...intalnirea cu Paula Seling, care a fost 'fara cuvinte' la propriu.
In cadrul unui concert organizat de biserica Metanoia ( multumesc frumos ), am avut ocazia sa o cunosc personal pe Paula Seling. Am schimbat opinii, am ras, am plans ... a fost o seara de vis. Colindele interpretate de ea au fost magice de-a dreptul, pentru un timp aveai senzatia ca pasesti intr-o lume extraordinara, dumnezeiasca.

A fost un moment frumos, unic in viata mea si de aceea vreau sa adresez multe multumiri celor care au facut posibila intalnirea cu Paula!

Sarbatori Fericite tuturor!






Multe multumiri prof. Lavinia Stancu


Anonymous

Writer

Eurovision Fan since 2009, student of History and Accounting.

0 coments: